Leta i den här bloggen

onsdag 1 april 2009

Utan tillstånd

Har lagt upp en lista över de bloggar jag läser. Har inte varit inne och frågat er om det är ok. Där känner jag mig plötsligen fjuttig att höra av mig på en blogg, där allt kanske är kaos för att fråga om en länk. Kanske är jag fånig. Vet inte. Hur som helst hoppas jag att det är ok. Om det inte är det och ni råkar läsa detta, hör av er. Självklart tar jag bort länken på en gång i så fall.

I perioder när vi hade det som värst, ville jag att hela världen skulle veta vad vi gick igenom. Det har också funnits perioder när jag inte velat att andra ska veta. Har inte velat vara den som andra pratar om i temerna: -"Hörde du om dom, oj vad hemskt".

Kommer därför ta bort länkar, i det fall jag märker att jag börjar tänka så själv. Att jag inte längre orkar läsa med den som skriver, utan bara orkar tänka. -"Nej vad hemskt."

1 kommentar:

  1. Hej! Du får självklart följa oss! Änglar! Om du skickar ett mail till avdelning64@gmail.com så kan jag skicka bilder till dig. Ha det så gott själva! Hoppas Du inser att vänner finns även om man inte mött dem ansikte mot ansikte. Kramar i mängder!

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.