Leta i den här bloggen

onsdag 15 april 2009

Larmklockor

Igår var jag riktigt på väg... Allt kändes rätt bra. Jag tog mig i kragen och jagade chefen igen Telsvarare den här gången men ändå...
Sen sökte jag ett jobb som jag verkligen vill ha, som jag inte vill missa även om tidpunkten är litet dålig..

Idag rasade det mesta, var inne på sjukhuset för att träffa kuratorn, passade på att svänga upp på avdelningen och fråga om morfologin. Alla var väldigt undvikande. Den har inte kommit än (har gått snart tre veckor, brukar ta två dagar kanske), vi ber läkaren ringa dig....

Så nu är alla larmklockor på hos mig, blä!

Och inte ringde chefen efter mitt meddelande på telsvararen heller. Nu har han fått två mail och ett medelande Är det så J...A svårt för honom att besvara en kontakt? . Jag är allergisk mot ovisshet. Det räcker med oron kring T. Idag orkar jag inte jaga honom igen, vill ha beskedet om T först. Vill veta någonstans var jag står i livet just nu..

Önskelista just nu.
Plats 1 till 12 327.
Att jag har fel om morfologin, de har bara varit överhopade med prov. I själva verket ser det bättre ut än någonsin.
Plats 12 328.
Att resten av livet kommer i rull, att jag får litet greppbarhet om någonting.

Dagens positviva händelse.
Pojken jag skrev om för länge sedan, som slutade andas och har legat i respirator, har fått komma hem från sjukhuset.

2 kommentarer:

  1. Det var ett jag sedan jag skrev men jag hänger med i bakgrunden. Jag skickar med lite hopp och energi :-)

    Stefan

    SvaraRadera
  2. Jag tycker du är tuff som orkar med chefen och jobbsökande mitt i allt annat som snurrar runt. Håller tummarna för att dina misstankar är fel.

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.