Leta i den här bloggen

torsdag 9 april 2009

Önskar en bra påsk

Har inte så mycket att skriva just nu. Livet här står fortfarande i väntan på att få kompletterande värden från sjukhuset och på att jag ska ta mig i kragen och jaga chefen, igen. Just nu är det så stilla att det till och med känns roligt att gå till tandläkaren. Nu har jag i och för sig en mycket trevlig tandläkare, men hennes sällskap kostar 689 kronor för 15 minuter

T verkar må bra. Både han och H är hemma idag. De slåss och retas oavbrutet. Det är väl så det ska vara antar jag Deras brottande får mig att tänka med tacksamhet på att T numera har trombocyter(256). Vi fick dem sällan på värde, vår läkare har krävt petekier eller blödning. Ibland har vi varit hemma med värden under tio och jag har sprungit med en hjälm bakom klättrande, knuffande småbarn.


Sambon och jag är sams, faktiskt att de bråk vi haft i och med Ts sjukdom, har börjat lugna sig litet. Jag älskar honom.

Även om jag ibland kan tycka att han...hmmm

Häromkvällen ringde det på dörren. Sambon kommer upp med sex vissna tulpaner som han köpt för 60!!! kronor, till förmån för ett fotbollsläger i Milano.




Grubblar mycket på er vars bloggar jag läser, på er som är i behandling! På Tim och hans familj! Önskar ibland att jag var troende på ett sånt sätt att jag trodde att det hjälpte att be. Jag ber för er i alla fall, men jag önskar att jag kunde vara övertygad om att det gjorde någon skillnad.

Önskar er alla en bra och frisk påsk!!



Dagens sanning från DNs serie Neimi. Det här ska jag kämpa med inför att jag börjar jobba igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.