Leta i den här bloggen

onsdag 29 april 2009

Trött på

Jag är nog litet paranoid just nu, som nojar för blåmärken, bloggfluktare och grissjukan.



Är väldigt stressad över att börja jobba igen, är rädd för att klappa ihop eftersom jag fortfarande är så ofattbart trött. Rädd för att åka så långt bort från T, känns som att jag lika gärna skulle kunna åka till månen eller något. Samtidigt ska det bli så skönt att bara komma bort från mitt hemmaliv och allt det numera är förknippat med. Är trött på hemmet, är trött på sambon och allra mest är jag trött på mig själv....



Kan vara hur trött som helst, ändå kan jag inte sova på nätterna. Alla tankar snurrar just nu.

Funderar mycket på om vi kan få fortsätta ha det så här bra, eller om ödet kommer slå till igen? Funderar på våra medpatienter.
Funderar på er vars bloggar jag läser.

Litet knasig är jag nog just nu, men det brukar gå över...

Hoppas ni får en bra Valborg allihop

1 kommentar:

  1. Grissjukan - en hysteri från media. Så lägg den till sidan.
    Tröttheten är nog den som sänker en mest. Men att unna sig lite "egentid" vinner man mycket. Orkar mer av det man måste och vill. Man måste få njuta lite av dagen även om den är fylld av oro. Vi lever bara för dagen och det känns skönt just nu.
    Krama era barn och sambon. Era pojkar är hjältar. Hela familjen är hjältar. Be era vänner komma förbi med knytmat och hjälpa er med lite städning - för det är det stort, gott och härligt efteråt.
    Kramar till Er!

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.