Leta i den här bloggen

onsdag 29 april 2009

Kanske är jag sjukligt paranoid?

Blir litet paranoid. Det här har hänt förut. Några sekunder efter jag lagt ut bilden på Hs smalben, kommer det in en liten grupp med "läsare" från olika platser i världen.
Förra gången det hände hade jag också lagt ut en bild som var mindre påklädd. Klickade mig vidare på en persons sökning och hittade ett bildspel. Om man klickar på en sån bild kommer man in på bloggen där bilden är publicerad.
Tyvärr något att tänka på innan man lägger ut bilder för att visa blåmärken eller prickar.

Det sista jag vill mot mina barn är att den här bloggen ska vara lätthittad för personer som söker efter bloggar mellan fem och sju.

2 kommentarer:

  1. Oj det har jag verkligen inte tänkt på,det är ju fruktansvärt i så fall.Jag har ju lagt ut hur mycket bilder som helst på lill flickan.Hur kan man kolla det om det skulle vara så att det är sånna som hittar till bloggen?

    SvaraRadera
  2. Äh, var nog mest paranoid. Det stämde bara så bra i tid mellan bilderna och läsare i Indien, Malaysia, Tjeckien och Frankrike?

    Går nog inta att skydda sig mot sånt, mer än att inte lägga ut för avancerade bilder och alltid tänka på att det man lagt ut kan ses av alla. Tycker inte att er blogg har några avancerade bilder. Värre med föräldrar som lägger ut semesterbilder. Våra barn ska ju solkyddas så mycket att sommarbilderna knappt lär vara något problem ;I

    Hoppas ni har det så bra som det går! Nu är snart konditioneringen klar eller hur?

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.