Leta i den här bloggen

måndag 30 mars 2009

Lycklig men snurrig


Lämnade T på dagis igen idag. (förra veckan var han ju hemma för trötthet, hosta och sjukhusbesök) Att se honom springa med de andra barnen.
Det värmer hjärtat så varje gång, att han är som andra barn!

Sambons anteckningar för ett år sedan

2008-03-31 (måndag) T2 dag42
M
Provtagning på sjukhuset. En spya direkt på morgonen, sedan en efter Bactrim 1 ml. Ytterligare en på väg hem från sjukhuset (i luckan på McDonalds drive in)

Målvärdet för sandimunkoncen är ändrat till 80-90.
22:30 T är pigg fast nu ville han faktiskt gå och lägga sig.


Själv har jag lyckats vimsa till det med både mina antidepressiva och blodtryckssänkande, har tagit dem flera gånger idag, för att jag helt enkelt varit vimsig. Jag som varit så noga med mediciner till T, hur kan jag vara så slarvig nu?? Är i alla fall skitsnurrig, så nu ska jag lägga mig en stund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.