Leta i den här bloggen

fredag 1 maj 2009

Första badet

Dagen började med att T blödde näsblod. Fick öva mig på att andas lungt och tänka. Ok, man kan blöda näsblod även om trombocyetna är ok. Det är normalt, allt är bra..



Idag har jag låtit H och T bada ute. I en sjö där isen låg kvar för bara två veckor sedan.. De påstod ivrigt att det inte alls var kallt, men benen var illröda när de kom upp. En överkörd stor orm har vi tittat på också. Den var gul på bakhuvudet. Tänkte be er bloggläsare om hjälp, är det huggorm eller snok som är gula "bakom öronen"?



Nojar som vanligt över att T ser blek ut, men det verkar ändå vara full fart.



Jag har varit på vårdcentralen och fått en ny antidepressiv medicin, "Mianserin." Blev litet förvånad, för jag har inte kännt mig deprimerad eller ledsen, bara sååå onormalt trött. Faktum är att för mig funkar det jättebra. Sover plötsligen bättre och är pigg och vaken på dagarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.