Leta i den här bloggen

fredag 26 augusti 2011

någon som har numret?

Igår kraschade min dator på jobbet. Jag vet inte om ni också har ett nummer ni kan ringa när det händer? Människan i andra änden talar lugnande och ber en att trycka ok på frågan om den får ta över och fjärrstyra ens dator. Sen sitter man där och ser hur någon löser ens problem. Nu undrar jag om det är någon som har numret till någon sån med litet större område än bara datorer? Typ - jag får inte mitt liv att fungera. Det måste ha kraschat! Jag vet inte vad jag gjort för fel. Och jag har redan provat att starta om. Då skulle människan i andra änden tala lugnande och säga: svara bara ok på frågan om jag får ta över och fjärrstyra ditt liv. Sen skulle jag bara sitta och se på när mitt liv reddes upp. Kanske skulle jag få en förklaring också? -Det som varit de senaste åren beror helt enkelt på att du tryckte på ALT två gånger istället för en. Men nu är det löst! Och det är bara att ringa om du där nya problem. Om ni har den personens nummer kan ni väl höra av er till mig?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.