Leta i den här bloggen

söndag 12 juni 2011

Hyllning

Älskade barn. Den 10 juni 2011 kommer alltid vara din dag.

En cirkel är sluten i mitt liv, natten efter min student blev du till. Och nu är du där själv, mycket mer vuxen och framåt än vad jag var.

Hur har du kommit dit? Du har varit helt outstanding från dag ett.

Först fick du bara hänga med i ett liv med en fortfarande tonårsomogen, lynnig mamma.

Sedan kom Max , småsyskonen, kaoset och mörkret med cancern.

Jag har missat dig i så mycket av ditt liv. Det hade kunnat barka vart som helst!

Och mitt i allt kaos har du själv tagit dig hit, visat att du kommer att kunna ta dig vart du än vill i livet.
Paulina. Jag är så stolt över dig! Och jag älskar dig så det gör ont!



1 kommentar:

  1. Vilken fantastisk dotter du har!!

    Grattis till dig!

    OCH STORT GRATTIS TILL HENNE! Vilka finfina betyg! Så duktigt!

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.