Leta i den här bloggen

söndag 5 juni 2011

Forumgadget

Hittade en ny gadget som är någon form av forum. Om jag förstått det rätt så fungerar det just så. Någon går in och ställer en fråga, startar ett samtal och vem som helst kan svara. Det är väldigt många som går in av de som gå in på den här bloggen som har erfarenheter kring cancer, så det skulle kunna bidra med stöd till tex oroliga eller så?
Tänker att något jag led av var den isoleringen vi gick in i. Bristen på andra i samma situation. Tror att det är något som förbättras hela tiden i och med internet, men man kan alltid göra mer

Tydligen ska man registrera sig, vet inte vad man behöver ange? Hur som helst tillhandahålls gadgeten från Google, så jag förutsätter att den är kontrollerad och att det inte är kontonummer man ska ange?

Ska försöka börja med en fråga och se om jag lyckas.

3 kommentarer:

  1. Någon som vet hur man gör för att alla ska kunna skriva i den?

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Jag hittade din blogg för bara en vecka sedan och har nu läst nästan allt. Du skriver så otroligt bra!! Din förmåga att fånga och beskriva barncancerverkligheten är så stark och gripande. Tack för att du skriver om detta viktiga ämne på ett så modigt och uppriktigt sätt. Har själv erfarenhet från denna värld genom min son, nu sju år, som har behandlats för ALL (han tog sin sista cellgiftstablett 15 juli 2009). Jag har ofta önskat att jag på något sätt haft förmågan att sätta ord på mina erfarenheter, men har inte lyckats. Jag önskar dig, din familj och inte minst T allt gott!!

    SvaraRadera
  3. Hej,

    jag har en dotter på 4,5 år som i augusti förra året fick diagnosen AML (dom trodde först att det var MDS men beslutade efter en månad att det var AML) Hon svarade bra på behandlingen de 3 första kurerna men fick sen återfall och det "visade" sig att hon även hade MDS, vi gick in för förberedande kur inför transplantation men från 19% leukemi och MDS celler hade hon efter kuren 50% leukemi och 50% MDS. Transplantationen blev inställd pga för mycket leukemiceller. Nu håller vi på med en kur som dom inte brukar ge till barn utan vuxna. Hon får 2 sprutor i benen varje dag. Jag hadde nästan gett upp allt hopp tills jag hittade din blogg. Jag undrar om det finns någon möjlighet att maila dig om man har lite frågor? Emma

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.