Leta i den här bloggen

onsdag 23 september 2009

Sent påkommet

Litet dåligt med uppdateringar nu. Antar att det beror på att livet rullar på, finns inte så mycket att berätta egentligen.

Kom i alla fall på litet sent omsider, att vi ska intervjuvas för en C- uppsats i em.

Den ska handla om sjuksköterskans roll i familjer med cancerdrabbade barn i behandling (sjuksköterskestudenter).

Tänker att ni som haft sjuka barn kanske har ngot ni vill föra fram?

Släng in en kommentar iså fall, kommer titta på bloggen när jag kommer hem från jobbet innan vi åker iväg.

3 kommentarer:

  1. Hej Anna
    Ja det är väl en C uppsats som jag har tänkt på att skriva själv. Spännande ämne. Om dom vill ha fler att intervjua kan de gärna kontakta mig, du har ju min mailadress...
    Skönt att höra att allt flyter på:)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Fasen, jag glömde skriva igår. Såg inlägget på morgonen och sen försvann det. Fast jag antar att jag inte har så mycket att tillägga. Hoppas det gick bra.
    Kram.

    SvaraRadera
  3. Kikar in via. Har själv ett cancersjukt barn.
    Kram

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.