Leta i den här bloggen

måndag 14 september 2009

Behandligar man inte bör göra

I perioder försöker jag med varierande resultat att leva som en vanlig människa, med vanliga intressen, inte bara barnen, sjukdomar och oro.

Kom därför över en Ameliaspecial, om "nya" fettsugningar och liknande. Eftersom min mage inte riktigt ser ut som den gjorde för 10 år sedan, läste jag med ett visst intresse.

En grej verkade rätt smärtfri, man suger bort ..hm.. ojämnheter med vacum. Dyrt var det, men en budgetvariant skulle kanske gå att ordna? En vacummaskin har jag ju hemma.

Sagt och gjort i helgen gömde jag mig naken med dammsugaren på högsta effekt. Började med att suga magen i cirka 30 minuter.
Plötsligen började dammsugaren brinna. En stank av damm, bränd el och olja spred sig i huset. Sambon klagade
-Vad gör du, det stinker?

Försöker förklara för sambon vad jag gör i en skrubb, naken med en brinnande dammsugare.

Det var den helgfriden...

Magen däremot, tog "behandlingen " med ro. Den är kvar på sitt gamla ställe, med oförändrat utseende, vad trodde jag egentligen?

6 kommentarer:

  1. Haha. Skönt att få sig ett gott skratt mitt i träsket. Skulle också behöva lite vacumsugning. Du är tuff du, Anna.
    Kram.

    SvaraRadera
  2. *ler* Tack för att du bjöd på den! :-)

    SvaraRadera
  3. Ha ha du är så bra!!!:0D

    SvaraRadera
  4. halloj Anna! Nu fick jag läsa på din blogg istället för att gå med dig på bio. tack för ett roligt inlägg.

    SvaraRadera
  5. Tack snälla Anna för dagens gapskratt! Kram Trixie

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.