Leta i den här bloggen

tisdag 2 februari 2010

Perspektiv

Det är svårt att hitta något engagemang att skriva. Just nu är alla tankar hos Gustav och hans familj

Även om det är naivt, önskar jag så att jag kunde ta allt ont från dem och från alla andra som varit / är i deras situation.

Inser vad fort det har gått ändå att tappa perspektivet. För två år sedan trodde jag att jag aldrig mer skulle reagera över småsaker. Nu är jag tillbaks, gnäller om inställda pendeltåg, att det är långa resvägar till jobbet, att....

Känns överflödigt att skriva mer just nu. Lägger en länk till Gustavs insamling istället:

1 kommentar:

  1. Ja jag blev förtvivlad att läsa om Gustav.
    Blev påmind om hur skört livet är och hur snabbt allt kan förändras...

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.