Leta i den här bloggen

tisdag 8 februari 2011

Microsoft som livcoach

Har ni tänkt på att Microsoft i Sverige givit sig in i mer djupa frågor?
Som stressad och med beslutsångest får ialla fall jag nervösa sammanbrott varje gång jag öppnar en ny flik och ställs inför den lösningsfokuserade frågan:

VAD VILL DU GÖRA NU?

Jag vet nämligen inte riktigt, en kopp kaffe kanske vore gott? Kanske träffa några vänner? Resa bort? Aldrig mer behöva oroa mig?!

Har Microsoft med det att göra och kan faktiskt de ordna det?

3 kommentarer:

  1. Haha! Precis, och om de nu skulle kunna ordna en kopp kaffe omgående, är man verkligen tacksam över det? Jag tror att jag skulle tycka att det var väldigt otäckt.. ;-)

    SvaraRadera
  2. kan de ordna det där med oron ska jag däremot genast omvärdera!!

    SvaraRadera
  3. Har mina misstankar att det är ett tag kvar inan de klarar just den biten ;).
    Fast en Star wars robot hemma , man skriver in städa! Går ut och kommer hem till ett skinande hem och en rykande kopp kaffe. Den utvecklingen längtar jag efter.

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.