Leta i den här bloggen

onsdag 22 april 2009

Nyfiken

Mammanonna hade en undersökning så jag vill inte vara sämre. Har en omröstning här till höger.

Jag har inte en aning om hur många som läser här per dag, men jag gissar att det är ungefär 60 st. Jag gissar att det är iprincip samma läsare som fortsätter att läsa och återkommer.

Började fundera på vilka ni är?

Har en gissning att 10-15% läser här för att de faktiskt vet vem jag är. Min mamma till exempel.

Sen tror jag att det är många som har varit i en liknande situation antingen gällande sig själva, sitt barn, eller någon annan nära. Gissar att säkert 70% av er tillhör den gruppen.

Nyfiken blev jag ialla fall. Och så ville jag testa om jag också kunde göra en enkät ;)

3 kommentarer:

  1. Hej jag håller med dig det skulle vara kul att veta vilka som tittar in på ens blogg,endel vet man ju men alla andra då.Jag har en besöks räknare och den tickar iväg ganska snabbt tycker jag.Undrar hur du gjorde och fick till den här undersökningen.Kram ha det så jätte bra Cilla Evelinas mamma

    SvaraRadera
  2. Avancerat måste jag säga. Vet inte ens om jag vill veta hur det gick till att göra en sån undersökning för då börjar det väl snurra i huvudet. /Trixie

    SvaraRadera
  3. Hej! Jag förjer din blogg, hittade länk på AFF. Du skriver så bra, jag gråter och skrattar med er.
    Cyberkramar till er alla!! Eli70

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.